Markkinointi ja viestintä

Kone Agria hero 1

Mediakit - valmis markkinointimateriaali

Alta löydätte tapahtuman näytteilleasettajille ja kumppaneille tarkoitettua valmista aineistoa tapahtumasta markkinoinnin ja viestinnän tarpeisiin. Pyydämme teitä ystävällisesti jakamaan aineistoa tapahtuman onnistumisen takaamiseksi. Jokainen jaettu viesti on tärkeä.

Mediakit

Hyödynnä tapahtuman logot ja bannerit omissa markkinointikanavissasi

Muista kertoa osallistumisestasi ja messuilla esillä olevista uutuuksistasi omissa markkinointi- ja viestintäkanavissasi kuten somessa. Voit käyttää tapahtuman logoja, bannereita ja kuvia markkinoidaksesi tapahtumaosallistumistasi.

Mediapankki

Päivitä yritysprofiilisi

Päivitä yritysprofiilisi eMessukeskuksessa kohdassa Markkinoi osallistumistasi 31.8. mennessä ja varmista, että tietosi ovat ajantasalla näytteilleasettajalistalla.

Ohje yritysprofiilin päivittämiseen

eMessukeskukseen

Ilmoita messutarjoukset

Ilmoita messujen tarjoukset nyt ja varmistetaan yhdessä kattava tieto kävijän ostopäätösten tueksi. Tarjoukset kiinnostavat ja lisäävät kaupallisuutta!​

Ilmoita jokainen tarjoustuote erikseen kuvineen ja tietoineen, jolloin jokainen tarjous näkyy omana tuotteena sivun listauksessa.​ Lisää messutarjoukset seuraavasti eMessukeskuksessa: Mene kohtaan Markkinoi osallistumista -> Valitse päivitä yritysprofiili -> valitse Tuotteet, johon tiedot lisätään. Muista lisätä valita myös tuoteryhmä.​

Katso tarkemmat ohjeet tarjousten ilmoittamiseen ja lisää tarjoukset eMessukeskuksen kohdasta Markkinoi osallistumistasi. Messutarjoukset sivu julkaistaan verkkosivuilla 15.9., joten ilmoitathan tarjoukset ennen tätä. Voit lisätä tarjouksia aina tapahtumaan asti.

Ohje tarjousten ilmoittamiseen

    eMessukeskukseen

    Käytännön Maamies -lehden messuopas

    Käytännön Maamies -lehden messuopas julkaistaan 26.9. Varaa paikkasi lehdessä ja tutustu mediakorttiin. Uutuustuotteet nostetaan verkkosivujen lisäksi Käytännön Maamiehen messuoppaaseen.

    Messuoppaan mediakortti

    Yhteiset markkinointilähdöt

    Suuren ilmiön luomisessa tapahtuman ympärille onnistumme parhaiten yhdessä! Kävijät tulevat messuille juuri teidän upeiden näytteilleasettajien takia. Siksi haluamme kertoa suurelle yleisölle, mitä ainutlaatuisia tuotteita ja palveluita teillä on tarjolla ja miksi kävijä saapuisi messuilla juuri teidän osastollenne? Osallistu siis mukaan viestimään messuista yhteisen aikataulun mukaisesti — tehdään tästä koko toimialan tapahtuma, josta ei voi olla poissa!

    Olethan mukana kertomassa seuraajillesi messuista ja osallistumisestanne sekä varmistamassa, että kohderyhmäsi saa kaiken oleellisen tiedon osastonne tapahtumista ja tapahtuman ajankohdasta! Laita yhteislähtöjen päivämäärät ylös kalenteriisi.

    18.8.: kerro kävijöille syyt, miksi kannattaa tulla messuille

    20.9.: kerro kävijöille osastonne ohjelmasta, tarjouksista ja miksi tulla osastollenne

    6.10.: messuviikolla kerro tulevien messujen sisällöstä, uutuuksista, ohjelmasta.

    Huomioi median edustajat, bloggaajat ja somevaikuttajat

    Muista kontaktoida toimittajia ja vaikuttajia aktiivisesti ja kutsua heitä osastollesi. Julkaise tiedotteet eMessukeskuksen kautta kohdassa Markkinoi osallistumistasi ja toimita printtiversiot lehdistökeskukseen, joka on avoinna tapahtuman aukioloaikoina. Toimittajat tunnistat messuilla PRESS-rintamerkistä ja somevaikuttajat sekä bloggaajat CONTENT CREATOR -rintamerkistä.

    Kerro tapahtuman tiedottajalle, jos osastollasi on uutuuksia, esiintyjiä, ohjelmaa, mediaa kiinnostavaa ohjelmaa tai tiedotustilaisuuksia.

    Lehdistöhuone eli PRESS palvelee isoissa tapahtumissa median edustajia messujen aukioloaikojen mukaisesti. Lehdistöhuone sijaitsee A-hallin 2. kerroksessa.